Pages




PEJABAT UMNO BAHAGIAN SELAYANG
NO.13,LOT 19344,Jalan Kundang Kuang,48050 Rawang,
Selangor Darul Ehsan
Tel:03-6038 8096 Fax:03-6038 8097

Monday, July 12, 2010

Siri Roadshow UMNO Selangor!

Nampaknya Kerajaan Pakatan Pembangkang Selangor sudah memula perang saraf terhadap roadshow UMNO Selangor yang diumumkan oleh DS Noh Omar baru-baru ini. Roadshow yang bertujuan untuk membongkar segala pembohongan kerajaan Selangor sekarang jelas membuat kerajaan Selangor sekarang didalam keadaan kelam kabut. Mereka sedar andai roadshow ini berjaya, ia akan memberi impak yang cukup besar keatas sokongan rakyat kepada pakatan haprak mereka.

Secara diam, mereka menggunakan Malaysia Insider dengan mendakwa MP Bebas akan menerajui roadshow ini sehinggakan disangkal oleh Zul Kulim semalam. Secara halusnya mereka cuba merendahkan kemampuan pemimpin UMNO Selangor dalam menyedarkan rakyat Selangor tentang pembohongan yang telah mereka lakukan. Tidak boleh dinafikan MP Bebas ini akan dijemput mengadakan ceramah kerana rakyat sudah tentu mahu mendengar pengalaman mereka berada didalam Pakatan Pembangkang tetapi banyak lagi isu-isu penting yang mampu dikupas oleh pemimpin UMNO Selangor sendiri.

Banyak isu penting didalam Selangor akan dibongkar didalam roadshow ini nanti. Antaranya adalah isu Pasir, isu Arak, isu moral pemimpin UNISEL dan macam-macam lagi. Isu-isu ini tidak memerlukan MP Bebas untuk dikupas, UMNO sendiri mempunyai penceramah2 yang berkemampuan tinggi. Apa yang penting, isu-isu yang diketengahkan nanti mestilah dekat kepada rakyat Selangor..mestilah dekat dengan masalah rakyat Selangor. Diharap pendekatan seperti ini akan menyebabkan rakyat akan sedar pembohongan kerajaan sekarang dan kembali kepada UMNO.

Roadshow ini akan bermula di Kuang dibawah pentadbiran Ketua Penerangan UMNO Selangor, YB Shukor. Selepas itu siri ceramah akan merebak sedikit demi sedikit ke seluruh Parlimen dan Dun di Selangor. Apa yang pasti, hak menggunakan dewan2 mahupun stadium akan dinafikan dan terpaksalah menggunakan padang-padang sekolah ataupun dewan yang bukan dibawah pentadbiran kerajaan negeri. Tapi itu bukan satu alasan untuk melemahkan siri roadshow ini.

Apa yang perlu, kerjasama dari akar umbi dan kerja kuat orang-orang didalam UMNO Selangor sendiri. Menjadi harapan kita agar siri roadshow ini membawa tsunami politik baru didalam Selangor. Jadikan siri pembongkaran kerajaan Pakatan pembangkang ini sebagai kayu pengukur sokongan rakyat Selangor kepada kempimpinan PM Najib. Andai kata sokongan yang diterima masih suam-suam kuku...diharap UMNO Selangor harus bekerja lebih kuat lagi. InsyaAllah.

Hidup UMNO...Hidup BN..


~Kita Gempur~

No comments:

Post a Comment