Pages




PEJABAT UMNO BAHAGIAN SELAYANG
NO.13,LOT 19344,Jalan Kundang Kuang,48050 Rawang,
Selangor Darul Ehsan
Tel:03-6038 8096 Fax:03-6038 8097

Tuesday, June 29, 2010

Selangor perlu dirampas kembali...






27 JUN 2010, Alhamdullilah selesai sudah mesyuarat perwakilan UMNO Bahagian Selayang baru-baru ini, ia telah dirasmikan oleh Naib Presiden UMNO Malaysia dan merupakan Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr.Haji Ahmad Zahid Bin Hamidi.

Pesanan, teguran serta ingatan yang beliau lemparkan harus dijadikan satu cabaran yang perlu diambil oleh semua perwakilan yang hadir, jika ingin melihat UMNO terus relevan di hati rakyat. Jika gerak kerja tidak diatur dengan sebaik mungkin atau dilakukan, bagaimana mungkin kita akan dapat menawan Negeri Selangor kembali. Tegas beliau, lihat Kelantan, sudah 15 tahun mereka mentadbir, mereka sudah menyusun kekuatan supaya mereka terus berkuasa, sudah pastinya jika kita hendak mengambil alih agak susah sedikit kerana mereka telah bertapak lama. Kita juga perlu lihat bagaimana Negeri Terenganu kita dapat tawan kembali, ini perlu kita pelajari pendekatan yang diambil.

Di masa ini, berbagai kelemahan serta pergolakkan telah berlaku di Selangor yang di tadbir oleh pakatan pembangkang, inilah masanya kita memberi penjelasan kepada rakyat Selangor, jangan kita di dalam keadaan selesa, turun serta jelaskan kepada rakyat Selangor. Kepimpinan Wanita, Pemuda dan Puteri perlu ambil peranan serta jelaskan kepada golongan sasaran.

Kalau PRU ke-13 kita gagal menawan Selangor, kita fikir-fikirkanlah bersama nasib UMNO di Selangor. katanya lagi, sudah-sudahlah kita ini...., tumpukan perhatian kepada penyatuan serta gerak kerja untuk UMNO, Presiden dan Tim.Presiden serta Naib-Naib Presiden penat kerja jika kita semua tidak membantu. Oleh itu kita perlu bersatu dan seiringan berkerja memastikan parti kita kembali diyakini oleh rakyat pada PRU ke-13.

Di dalam majlis yang sama juga, beliau telah merasmikan Pelancaran Kelab Veteran UMNO Bahagian Selayang. UMNO Bahagian Selayang mengucapkan terima kasih kepada Datuk Seri kerana sudi hadir merasmikan mesyuarat perwakilan UMNO Bahagian Selayang kali ke-22.

No comments:

Post a Comment