Pages




PEJABAT UMNO BAHAGIAN SELAYANG
NO.13,LOT 19344,Jalan Kundang Kuang,48050 Rawang,
Selangor Darul Ehsan
Tel:03-6038 8096 Fax:03-6038 8097

Wednesday, June 2, 2010

Lantikan JKKKP Penggal 2010 di Parlimen Selayang



Kuang, 2/6/2010..
Perlantikan JKKKP penggal 2010 telah diadakan di pejabat ADUN Kuang yang dirasmikan oleh YB Abdul Shukur Bin Hj.Idrus selaku Ketua UMNO Bahagian Selayang. Semua wakil JKKKP seluruh Selayang hadir pada majlis ini.
Pada majlis itu, beliau meminta seluruh kepimpinan JKKKP memainkan peranan menghampiri rakyat serta menjadi mata dan telinga kepada kerajaan persekutuan. Kita juga perlu menjadi kumpulan pendesak kepada kerajaan negeri, kerana kita membayar cukai serta mempunyai hak kepada pembangunan di negeri Selangor. Sewaktu PRU ke-12 dahulu mereka menjanjikan berbagai-bagai kepada rakyat dan kita berperanan mendesak mereka menunaikan janji yang telah mereka ucapkan.
Bukan masanya kita selaku JKKKP hanya diam dan merasa selesa, sebaliknya perlu berkerja keras serta menyelesaikan masalah rakyat. Cara ini kita dapat menyakinkan rakyat dan berharap mereka kembali menyokong kepimpinan kita. Peranan JKKKP ini besar, mereka lebih dekat kepada rakyat dan mereka tahu apa kehendak rakyat, oleh yang demikian kita perlu susun strategi bagi memastikan PRU ke-13 kita kembali menguasai Selangor.
Katanya lagi, JKKKP perlu agerasif serta peka kepada keadaan sekeliling, fahami hati rakyat dan bantu mereka jika mereka memerlukannya.

No comments:

Post a Comment