Pages




PEJABAT UMNO BAHAGIAN SELAYANG
NO.13,LOT 19344,Jalan Kundang Kuang,48050 Rawang,
Selangor Darul Ehsan
Tel:03-6038 8096 Fax:03-6038 8097

Saturday, June 19, 2010

Kritikan: UMNO Selangor bersikap terbuka


UMNO Selangor bersikap terbuka terhadap kritikan termasuk penulis blog yang mendakwa parti itu gagal mengambil peluang daripada isu semasa dan tidak agresif dalam berhadapan dengan pakatan pembangkang.

Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Selangor, Datuk Seri Noh Omar berkata, segala pandangan sama ada positif mahupun negatif akan diambil kira bagi memastikan UMNO terus diterima rakyat."Kami sangat mengalu-alukan pandangan orang ramai, tidak terhad kepada bloggers sahaja tetapi meliputi pelbagai pihak kerana kita semua ada hak untuk menyatakan pendapat.

"Pada masa yang sama juga kita dapat lihat reaksi yang positif kerana kritikan itu menunjukkan orang ramai masih menaruh harapan dan memerlukan UMNO Selangor," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas dakwaan bahawa UMNO Selangor dalam keadaan lesu sehinggakan ahli akar umbi mula bosan dan hilang semangat terhadap parti itu.

Menurut Noh, UMNO Selangor tidak seharusnya goyah dan gentar dengan kritikan yang dilemparkan namun harus bangkit untuk meneruskan perjuangan dan memperkasakan lagi parti."UMNO Selangor harus bergerak maju ke hadapan dan memperkukuhkan lagi strategi untuk menawan hati pengundi di Selangor.

"Selain itu, kita akan berusaha untuk memperbaiki diri sekiranya terdapat kelemahan dalam menerajui parti dan jika ia dapat diperbetulkan, pastinya kita akan
menang pilihan raya akan datang," katanya

No comments:

Post a Comment