Pages




PEJABAT UMNO BAHAGIAN SELAYANG
NO.13,LOT 19344,Jalan Kundang Kuang,48050 Rawang,
Selangor Darul Ehsan
Tel:03-6038 8096 Fax:03-6038 8097

Monday, May 3, 2010

Taklimat Mesyuarat Cawangan - Oleh SU Bahagian Sdra.Zawawi




Satu taklimat berhubung dengan mesyuarat cawangan-cawangan telah disampaikan oleh Sdra.SU kepada semua Ketua-Ketua serta Sayap Kepimpinan seluruh cawangan di Parlimen Selayang. Hadir sama Ketua Bahagian YB Abdul Shukur dan Kepimpinan Jawatankuasa UMNO Bahagian Selayang.
Sdra.SU meminta supaya semua kepimpinan peringkat cawangan dapat melaksanakan tanggungjawab dengan penuh amanah serta memastikan mesyuarat yang diadakan mengikut tempoh serta garispanduan yang ditetapkan. Apa jua persoalan atau pemasalahan bolehlah merujuk beliau. Dalam mesyuarat kali ini, pemilihan G7 dan G2 tidak lagi dipilih di peringkat cawangan atau sayap kepimpinan cawangan, malah kali ini ahli atau sesiapa sahaja boleh menghantar nama di pejabat UMNO Bahagian dengan syarat mereka sudah menjadi ahli UMNO selama 3 tahun.

Sebelum taklimat mesyuarat ini disampaikan oleh Sdra.SU, YB Ketua Bahagian dalam ucapannya meminta agar semua Ketua-Ketua Cawangan memastikan semua ahli diberitahu atau di beri notis mesyuarat dan jangan pilih kasih. Sedikit bantuan juga diberikan kepada cawangan-cawangan yang bermesyuarat kerana di Selangor kita telah menjadi pembangkang, di mana kemudahan sebelum ini seperti Dewan semuanya telah diambil alih oleh kerajaan negeri.

Makluman berhubung mesyuarat Bahagian dijangka akan diadakan pada 27hb Jun 2010 di Perangsang Golf, Templer.
"SELAMAT BERMESYUARAT"

No comments:

Post a Comment