Pages




PEJABAT UMNO BAHAGIAN SELAYANG
NO.13,LOT 19344,Jalan Kundang Kuang,48050 Rawang,
Selangor Darul Ehsan
Tel:03-6038 8096 Fax:03-6038 8097

Wednesday, May 12, 2010

Al-Fatihah, kembalinya anak tersayang kepangkuan ilahi...




Kuang, 11 Mei 2010,

Hari ini merupakan, hari ke-64 sambutan hari penubuhan UMNO. Ia menjadi sejarah buat Sdra.Hussin Md.Nor ( AJK UMNO Bahagian Selayang ) apabila mendapat berita kematian anak sulong beliau dalam satu kemalangan jalanraya di jalan Kuang.

Kejadian ini berlaku jam 2.30 petang berhampiran station minyak Petronas, anak beliau bersama rakannya yang menunggang motosikal pulang dari sekolah bergesel dengan kenderaan MyVi lalu tercampak ke jalan bertentangan dan menyebabkan mereka berdua di langgar oleh lori pasir dari arah bertentangan. Kejadian ini menyebabkan anak beliau dan rakannya meninggal di tempat kejadian.

Mayat kedua mangsa ini telah di bawa ke Hospital Sungai Buluh untuk bedah siasat. Hasil bedah siasat mendapati kecederaan di bahagian kepala yang kuat menyebabkan kematian. Jenazah di tuntut oleh keluarga jam 7.30 malam dan di bawa pulang ke rumah bapanya di kampung Setia Kuang dan akan disemadikan di tanah perkuburan Batu 20 Kuang selapas solat Isyak pada malam ini juga.

Hadir sama YB Ketua Bahagian UMNO Selayang Abdul Shukur Bin Hj.Idrus dan Timbalan Beliau Dato'Subahan Kamal serta kepimpinan UMNO peringkat Bahagian dan Sayap. Mereka semua melahirkan rasa simpati dan mengucapkan takziah di atas pemergiaan ini.

Seluruh warga UMNO Bahagian Selayang mendoakan agar roh anak kepada Sdra.Husin di tempatkan di kalangan orang-orang yang beriman. Semoga Sdra.Husin menerima ujian ini dengan penuh kesabaran.

Terima kasih diucapkan kepada semua pihak yang membantu.

No comments:

Post a Comment