Pages




PEJABAT UMNO BAHAGIAN SELAYANG
NO.13,LOT 19344,Jalan Kundang Kuang,48050 Rawang,
Selangor Darul Ehsan
Tel:03-6038 8096 Fax:03-6038 8097

Thursday, May 27, 2010

14 Orang penerima bantuan Tekun Parlimen Selayang



Kuang, 27/5/2010

Seramai 14 orang telah menerima bantuan Tekun dari kerajaan BN bagi membantu mereka dalam mengembangkan berbagai perniagaan yang mereka usahakan.

Walaupun bantuan ini lewat, disebabkan oleh mereka yang meminjam tidak melunaskan pinjaman mengikut perjanjian sedia ada, ia menyebabkan peminjam baru terpaksa menunggu begitu lama. Apapun kerajaan BN tetap membantu mereka yang benar-benar memerlukannya.

Penyampaian ini telah disempurnakan oleh YB Abdul Shukur Bin Hj.Idrus selaku ADUN N13 Kuang di Pejabat Khidmat Masyarakat DUN beliau di Kuang. Beliau mengingatkan penerima, bahawa bantuan ini adalah bantuan dari kerajaan BN dan jangan mereka menyatakan ini bantuan kerajaan Negeri.

Beliau berharap bantuan ini dapat memperkembangkan perniagaan mereka serta mereka juga perlu memastikan pinjaman ini di bayar balik mengikut perjanjian yang telah ditetapkan. Dengan harapan peminjam lain juga akan dapat pinjaman dari Tekun.

Peringkat awal, pinjaman pertama ini diluluskan dengan bantuan pinjaman RM20,000.00 dan mereka boleh membuat pinjaman kedua dengan syarat bayaran pinjaman pertama tiada masalah.

Semoga usaha kerajaan BN membantu rakyat, memberi keyakinan kembali kepada rakyat untuk menyokong BN.

No comments:

Post a Comment