Pages




PEJABAT UMNO BAHAGIAN SELAYANG
NO.13,LOT 19344,Jalan Kundang Kuang,48050 Rawang,
Selangor Darul Ehsan
Tel:03-6038 8096 Fax:03-6038 8097

Friday, September 3, 2010

Sumbangan Hari Raya kepada asnaf di DUN Kuang

Taman Rahmat Jaya,

Majlis sumbangan bantuan hari raya kepada asnaf di DUN Kuang yang diadakan semalam memberi sinar baru kepada mereka dalam menyambut hari lembaran yang akan tiba.

Rata-rata mereka yang menerima amat berterima kasih serta gembira, sekurang-kurangnya sumbangan ini membantu mereka dalam menyambut hari raya adilfitri yang akan tiba, katanya.

Seramai 500 orang penerima sumbangan hadir, pemberian sumbangan ini telah diadakan di Surau Zokifli Al-Ansar. Majlis yang bermula jam 6.00 petang dihadiri oleh YB Tuan Abdul Shukur Bin Hj.Idrus ADUN Kuang dan YBhg.Dato’Sri Hj.Mahamad Fathil Bin Dato Mahamood selaku Penasihat kepada YB ADUN Kuang.

Beliau mengucapkan terima kasih kepada Badan Koporat yang sudi menghulurkan sumbangan ini serta prihatin kepada mereka yang memerlukan. Semoga program ini dapat diteruskan demi memastikan rakyat DUN kuang terbela dibawa kepimpinan yang ada sekarang, katanya.

Tidak lupa terima kasih beliau kepada Jawatankuasa Surau yang memberi kebenaran kepada pihak beliau menganjurkan majlis ini di perkalangan Surau.

No comments:

Post a Comment