Pages




PEJABAT UMNO BAHAGIAN SELAYANG
NO.13,LOT 19344,Jalan Kundang Kuang,48050 Rawang,
Selangor Darul Ehsan
Tel:03-6038 8096 Fax:03-6038 8097

Sunday, September 5, 2010

Program Kacau Dodol 1 Malaysia di DUN Kuang


Kg.Setia Kuang, 4 Sept 2010,

Seramai 61 kawah Dodol disediakan dalam program kacau Dodol 1 Malaysia yang dianjurkan oleh Pejabat DUN Kuang dan UMNO Bahagian Selayang.

Peserta terdiri dari Cawangan-Cawangan UMNO, JKKKP, Surau, Balai Polis, Penjara Sg.Buloh, JPAM serta Persatuan-Persatuan dan Parti-Parti Komponen BN seperti MIC serta MCA. Program yang bermula Jam 9.00 malam, dilihat memdapat sambutan yang baik dikalangan masyarakat dalam DUN Kuang. Ini merupakan acara tahunan yang diadakan, program kali ini merupakan tahun yang ketiga diadakan.

YB Tuan Abdul Shukur berharap tahun hadapan beliau dapat mengumpulkan peserta - peserta yang lebih ramai ( 100 Kawah ). Usaha penganjuran program ini dapat mengeratkan lagi hubungan Beliau selaku ADUN Kuang bersama rakyat yang dipimpin. Beliau seronok melihat suasana program yang diadakan walaupun hujan turun, malah tidak mematahkan semangat peserta-peserta untuk terus mengambil bahagian.

Di dalam program ini, peserta-peserta diberi sumbangan sebanyak RM300. Jamuan moreh juga pihak penganjur sediakan seperti Sup Kambing, kuih jemput dan minuman.

Dodol-dodol ini akan diagihkan oleh peserta-peserta dikalangan mereka yang membantu serta selebihnya pada orang-orang yang difikirkan layak.

Renungan:

--berbagai usaha kemasyarakatan telah dilakukan oleh pemimpin yang prihatin, buka minda dan mata kita, supaya kita jangan leka dan alpa sehingga akhirnya merugikan bangsa dan agama.

Klik Sini untuk melihat gambar

No comments:

Post a Comment