Pages




PEJABAT UMNO BAHAGIAN SELAYANG
NO.13,LOT 19344,Jalan Kundang Kuang,48050 Rawang,
Selangor Darul Ehsan
Tel:03-6038 8096 Fax:03-6038 8097

Sunday, March 28, 2010

Hari Keluarga JKKKP Bt.Arang dan sumbangan JKM



Batu Arang,
Hari keluarga JKKKP dan sumbangan JKM kepada rakyat di Dewan MCA Batu Arang.Sejak awal pagi lagi berbagai aktiviti telah diadakan.

Kehadiran YB A.Shukur selaku ADUN Kuang telah menyerikan lagi majlis itu. Dalam ucapan beliau, ia mengajak masyarakat memberi sokongan kepada BN, kerana BN banyak membantu serta memastikan golongan yang memerlukan bantuan dibela.
Saya selaku wakil rakyat terpaksa memegang amanah yang diberikan tuan/puan pada pilihanraya 2008 dan memastikan tuan/puan terbela. Saya juga mengharapkan pilihanraya ke-13 tuan/puan memberi sokongan kepada BN. Hari ini, berapa banyak duit kerajaan pusat diberi kepada tuan/puan, kerana ini semua untuk memastikan tuan/puan juga tidak disisirkan dan inilah janji kerajaan BN.
Tuan/puan lihat apa yang kerajaan PR buat, mereka hanya berpolitik semata-mata, sehingga lupa tanggungjawab mereka untuk membantu rakyat yang memerlukan. Beliau mengajak masyarakat menolak pembangkang pada pilihan raya akan datang.
Pemimpin diperingkat akar umbi perlu bekerja keras serta turun padang bagi memastikan masyarakat yang memerlukan bantuan terbela. Dengan cara ini sahaja masyarakat akan yakin dengan kita, ujar beliau...

No comments:

Post a Comment