Pages




PEJABAT UMNO BAHAGIAN SELAYANG
NO.13,LOT 19344,Jalan Kundang Kuang,48050 Rawang,
Selangor Darul Ehsan
Tel:03-6038 8096 Fax:03-6038 8097

Monday, October 4, 2010

Allah Maha pengasih lagi penyayang


Dari Blog Gerakan anti PKR:
ni gambar nik ajis sakit masuk wad.. tak pernah kedengaran pun bloger atau website pro kerajaan pada ketika itu mendoakan nik ajis mati cepat, neraka dah tunggu dia atau apa-apa pun doa kecaman. yang ada hanyalah doa biar dia cepat sembuh.

berbeza dengan website pas (KLIK SINI) yang secara terang-terangan mendoakan tun mahathir mati cepat. siap boleh keluar fatwa 'wap neraka' tak sabar nak bakar tun... masyaallah hebatnya penyokong mereka yang boleh menentukan 'keluar masuk' neraka umat islam !

aku keluarkan balik gambar nik ajis ni dan review balik kenyataan penyokong pas yang mendoakan tun mahathir mati cepat supaya rakyat nampak dan dapat membezakan 'akhlak' politik web pro umno dan pas.

kami memang sedia untuk membelasah pemimpin pas dan pkr namun ia terhad hanya kepada situasi tertentu sahaja. kalau sakit dan ditimpa musibah, bloger pro umno tidak sesekali mengeluarkan ' fitnah dan hamburan' kata-kata kesat demi untuk memuaskan nafsu politik yang maha sempit !

moga ALLAH SWT....

takpelah itu kerja tuhan.. aku cuma nak bagitahu rakyat, bahawa inilah sebenarnya akhlak dan wajah islam palsu bawaan pas ! jahat sungguh !

No comments:

Post a Comment