Pages




PEJABAT UMNO BAHAGIAN SELAYANG
NO.13,LOT 19344,Jalan Kundang Kuang,48050 Rawang,
Selangor Darul Ehsan
Tel:03-6038 8096 Fax:03-6038 8097

Tuesday, August 10, 2010

RoadShow "selamatkan Selangor"

7 Ogos 2010, Kundang;

Program "Roadshow Selamatkan Selangor",di mana giliran UMNO Bahagian Selayang menjadi tuan rumah mendapat sambutan yang baik dari penduduk tempatan.

Pendedahan demi pendedahan yang dilakukan oleh penceramah-penceramah jemputan seperti YB Dato' Seri Noh Omar, Sdra.Lokman Adam dan YB Abdul Shukur tentang penyelewengan PR yang memerintah Kerajaan Selangor.

PAS yang kononnya memperjuangkan Islam hanya menjadi kuda tunggangan kepada DAP dan PKR. Pemimpin mereka ini sangguh mengadaikan Islam demi kepentingan politik. Sebelum PRU-12 di dalam manifesto berbagai-bagai janji yang dilemparkan, kononnya negara kebajikan sebaliknya apa yang telah mereka lakukan di Selangor untuk Islam, nak kata kurangkan pusat hiburan , malah pusat urut dan hiburan tumbuh seperti cendawan selepas hujan di Selangor.

YB Abdul Shukur menjelaskan, bantuan yang kerajaan Pusat lakukan seperti di kawasan beliau hampir sebanyak RM700,000.00 peruntukkan telah digunakan setiap bulan bagi membantu rakyat di DUN Kuang, orang susah, OKU, Ibu Tunggal, mereka semuanya di bela. Duit kerajaan Negeri Selangor mana disalurkan ?.

Di Kuang kita yang tolong rakyat dan mereka ini kena sedar bahawa PR hanya bercakap je tiada apapun yang mereka lakukan. Hasil negeri dari pelombongan pasir mereka rompak dan di agih-agihkan kepada kroni mereka. Dulu mereka tuduh kita berbagai-bagai "kronisme-lah" tetapi sebaliknya mereka lebih teruk dari kita.

Apa-apapun orang UMNO, orang atas pagar,penyokong mereka kena sedar dan kembali bersatu, singkir mereka yang merupakan pengkhianat kepada bangsa dan negara. PRU-13 kembalikan SELANGOR kepada UMNO.

Kita merasa amat berbangga kehadiran yang ditunjukkan oleh masyarakat dalam program ini..

Insyallah kita adakan pusingan ke-2 "roadshow ini"..

No comments:

Post a Comment